3/8/09

Februari Update

In English

Em Portugues

efraim

Februari was weer een maand met veel verschillende activiteiten!

Zo gingen we bijvoorbeeld een weekendje weg met iedereen van de boerderij waar Jander werkt, we zaten lekker dicht bij het strand. Efraim was niet bij het zwembad weg te slaan, gelukkig waren de jongens van de boerderij ook me en was er altijd wel iemand in het zwembad om met Efraim te spelen! Ik had helaas net diezelfde dag mijn verstandskies laten trekken ik kon helaas niet zo genieten van bijvoorbeeld de barbecue, maar eventjes lekker langs het strand wandelen is zelfs met kiespijn helemaal geweldig!

efraim_fabiano

Verder is Jander naar Salvador geweest tijdens het Carnaval. Elk jaar komen alle basissen van Jeugd met een Opdracht uit het Noordoosten van Brazilië bij elkaar met zo´n 500 man om te evangeliseren tijdens het Carnaval. Minder leuk voor mij omdat ik die week alleen zat met Efraim, maar ja! Ze werkten daar samen met een plaatselijke kerk en in een week tijd zijn er heel wat levens met de liefde van God bereikt, op de slideshow kan je foto´s zien van deze week!

salvador

jander

En natuurlijk hebben we afgelopen week Jander´s verjaardag gevierd met een uitgebreide barbecue voor vrienden. We hadden ongeveer 30 man over de vloer! Het was erg gezellig en erg lekker! Op de foto zie je mij en Efraim smullen van het toetje!

melanie_efraim

Ook hadden we wat mindere dingen deze maand, zo heeft Jander namelijk een ongelukje gehad met de auto, doordat het veel geregend had, kon hij niet zien dat er een groot gat in de weg zat waar hij in terecht kwam en waardoor de as van de voorwielen doorbrak. Gelukkig is de auto weer gerepareerd, maar onze weinige spaarcentjes gingen er daardoor ook gelijk doorheen! Ook werd er afgelopen weekend bij ons ingebroken, gelukkig niet in het huis zelf, maar wel zijn er mensen over de muur gekomen en zijn er 2 fietsen meegenomen…… ik was allang blij dat dit niet gebeurde toen ik alleen thuis was tijdens het carnaval!

ballenbak

Verdere plannen:

Naar de basis van Tyler, texas, USA, om daar het project Living Alternatives dat daar met zwangere tieners en adoptie werkt met eigen ogen te kunnen zien, daarvoor hebben Jander en Efraim allebei een nieuw paspoort nodig en we moeten voor hen een visum aanvragen, willen jullie daarvoor en ook voor de financiën ervoor bidden?

ajander

Naar Nederland in november voor 3 maanden, ook daar komt natuurlijk nog heel wat bij kijken, ik ben in elk geval al wat creatieve dingetjes aan het voorbereiden en binnenkort kunnen jullie zelfs een webshop verwachten!

Zo dat was weer even een snelle update van deze maand! We hopen dat het met jullie allemaal ook goed gaat en we horen graag iets van je!

jander_melanie

0 Leave your comment here:

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates