5/4/09

April Update

Read in English here

Leia em português aqui

KIEKEBOE!!!!!

efraim2

Wauw, de tijd gaat zo snel!!!! Het is alweer Mei! Gisteren, 3 mei was het precies 6 jaar gelden dat Jander en ik trouwden! We hebben het niet erg uitbundig gevierd, we zijn naar de shoppingmall geweest waar we lekker hebben gegeten!

3mei2009

Afgelopen week heb ik voor het eerst bij iemand ´gekraamd´. Vrienden van ons die bij Jander op de boerderij werken hebben vorige week woensdag een dochter gekregen, Gabrielle. Ondanks dat ze een keizersnee heeft gehad mocht Dayanne alweer naar huis op donderdag. Kraamhulp bestaat hier niet dus ik had aangeboden om te helpen, dat is ten slotte iets wat we straks ook aan de zwangere tienermeiden willen bieden. Dus ben ik daar van donderdag op vrijdag geweest om te helpen, zo heb ik Fabiano geleerd hoe je een luier verschoond en hoe je een bad geeft! Vrijdag nam Sandra, uit het Vida Nova team het van me over! Het was erg bijzonder! gabrielle

In April hebben we een kamp georganiseerd voor de zusjes van de jongens die op de boerderij wonen. We wilden ze echt een prinsessentijd geven, een tijd waarin ze mochten beseffen van hoeveel waarde ze zijn. Zo hebben we een gezondheids-en beautymiddag gehouden, maar we zijn ook naar het strand geweest, en hebben bijbelstudies gehad. Het was maar een klein clubje van 6 meiden, maar dat maakte het ook gelijk een heel bijzondere tijd, omdat we echt in ze konden investeren! Alle 6 hebben in dit weekend hun leven aan Jezus gegeven!!!!

kamp Zoals jullie misschien weten zijn we van plan om in Juni voor 2 weken naar Amerika te gaan om daar het project voor zwangere tieners te bezoeken. (Het project dat ons hier training heeft gegeven). Het is voor ons bijzonder om te zien hoe God op het juiste moment al heeft voorzien in nieuwe paspoorten voor Jander en Efraim, en voor geld voor tickets om naar de ambassade in Recife te kunnen gaan. Het visuminterview voor Jander en Efraim is volgende week 12 mei, willen jullie daar alsjeblieft voor bidden, dat we de juiste documenten op tijd zullen hebben, en dat ze het visum zullen krijgen. We hebben daar echt een wonder voor nodig, omdat we onder andere moeten bewijzen dat we genoeg geld hebben om onze reis te bekostigen. We hoeven niet voor ons verblijf daar te betalen, maar we hebben nog wel het geld nodig voor Jander´s ticket. (Mijn ticket en dat van Efraim hebben we al!!!)efraim

Veel liefs van ons!!!!

Kijk ook eens op de blog van Peter en Selma, de leiders van Jander: http://peterandselmabrasil.blogspot.com/

(PS wil je ook eens wat leuks met je foto´s maar je weet niet hoe? Ik doe het graag voor je! eem maar eens een kijkje op deze blog: http://melanieswebshop.blogspot.com )

1 Leave your comment here:

waisca said...

Mel, wat ziet het hele verhaal er toch weer fleurig uit, dat is al een half scrabbook man.

Hey de groeten van mij, Wais

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates